۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۹-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۶۶۷۴
انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۹-۰۲-۱۳۹۳

بیماران سرطانی رایگان درمان می‌شوند

وی با اشاره به اینکه با اجرای نظام سلامت، بیمارانی که در بیمارستانهای شهری بستری می‌شوند 10 درصد و روستایی پنج درصد هزینه را پرداخت می‌کنند، بیان کرد: هیچ بیماری نباید به خارج بیمارستان ارجاع داده شود، اگر هم برود تمامی هزینه‌ها با بیمارستان است.

سرپرست بیمه سلامت کاشمر گفت: بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت، هزینه‌های شیمی درمانی و رادیوتراپی بیماران سرطانی به صورت رایگان بوده و هزینه‌های آنها از طرف بیمه سلامت به طرف‌های قرارداد پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محسن علیزاده، صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان با بیان اینکه تاکنون 6 هزار و 621 نفر از شهرستان کاشمر جهت دریافت دفترچه بیمه سلامت در سایت ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: از ابتدای خرداد شهروندان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌هایی که مشخص می‌شود نسبت به دریافت دفترچه خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای نظام سلامت، بیمارانی که در بیمارستانهای شهری بستری می‌شوند 10 درصد و روستایی پنج درصد هزینه را پرداخت می‌کنند، بیان کرد: هیچ بیماری نباید به خارج بیمارستان ارجاع داده شود، اگر هم برود تمامی هزینه‌ها با بیمارستان است.

علیزاده افزود: در هر صورتی که بیمارستان اقدام به دریافت هزینه بیش از درصد اعلام شده کند به بیمار بازگرداننده می‌شود. بازرسان بیمه سلامت از تمامی ترخیص شده‌ها تحقیق خواهند کرد که اگر وجهی اضافه‌تر دریافت شده باشد برگرداننده شود.

وی بیان کرد: با هدف ترویج زایمان طبیعی، افزایش جمعیت و جلوگیری از سزارین‌های غیرضروری هزینه زایمان طبیعی رایگان شده است.

ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان