۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۷۱۲۶
انتشار: ۱۹:۳۴ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۳

هشدار! اعتیاد در زنان رو به افزایش است

وی تصریح کرد: ارائه خدمات سلامت به زنان در سال‌های انقلاب از ۲۵ درصد به ۶۰ درصد رسیده است اما هنوز چالش‌هایی نظیر چاقی مفرط یکی از مشکلات جامعه زنان است.
رئیس سومین همایش بین‌المللی سلامت زنان از کاهش ۷۵ درصدی مرگ و میر مادران باردار طی سه دهه گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، کامران باقری‌لنکرانی در سومین همایش بین‌المللی سلامت زنان که در شیراز آغاز به ‌کار کرد، اظهار کرد:‌ در سال ۱۳۶۹ از هر ۱۰۰ هزار زن باردار در ایران ۵ هزار زن در حین زایمان فوت می‌کردند که این میزان طی سال‌های گذشته تاکنون ۷۵ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات سلامت به زنان در سال‌های انقلاب از ۲۵ درصد به ۶۰ درصد رسیده است اما هنوز چالش‌هایی نظیر چاقی مفرط یکی از مشکلات جامعه زنان است.

باقری‌لنکرانی با بیان اینکه سیاست‌های جمعیتی مد نظر مقام معظم رهبری، بسیار مهم و کاربردی است، گفت: اگر به این سیاست‌ها توجه نکنیم، چالش سالمندی کشور را تهدید می‌کند.

وی گفت: سلامت زنان یک موضوع بین‌بخشی است لذا چالش‌های قانون‌گذاری، در بحث سلامت زنان در روز دوم این همایش و در قالب میزگردی با حضور نمایندگان مجلس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای سیاست‌گذاری سلامت علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه سلامت روانی زنان مبحثی بسیار مهم و اثر گذار در سلامت جامعه است، گفت: متاسفانه اعتیاد در بانوان رو به افزایش است.
ارسال به دوستان
زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند