۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۳۳۷۳۵۹
انتشار: ۰۵:۲۹ - ۰۳-۰۳-۱۳۹۳

دوقلوهایی با رنگ‌های متفاوت (+عکس)

این تفاوت نتیجه ژنتیکی دارد، والدین جولیا سفید هستند اما مادر تیموتی پوست سفید و پدرش سیاه پوست است.
فارس: «جولیا» و «تیموتی چارلز» 7 فرزند دارند و در میان آن‌ها یک جفت پسر دوقلو به نام‌های «تیرل» و «تیریس» هستند که به مدت 6 دقیقه فاصله بدنیا آمده‌اند و از نظر رنگ با هم تفاوت دارند.

تیرل پوستی روشن با موهای بلوند و مجعد دارد اما تیریس دورگه قهوه‌ای با موهای وزدار است؛ آنها با این که از نظر رنگ متفاوت هستند اما یک جور لباس می‌پوشند و بدون هم نمی‌توانند بخوابند.

این تفاوت نتیجه ژنتیکی دارد، والدین جولیا سفید هستند اما مادر تیموتی پوست سفید و پدرش سیاه پوست است.

پدر این دوقلوها گفت: وقتی تیریس بعد از تیرل به دنیا آمد دکتر باور نمی‌کرد و می‌گفت تا به حال چنین چیزی ندیده بودم و برای همه عجیب بود که این 2دوقلو هستند.

تیرل و تیریس 5 برادر و خواهر به نام‌های، سالینا 34 ساله، تریستان 18 ساله، شلی 15 ساله، جولیا 13ساله و کلارینا 11 ساله دارند که سالینا، تریستان و کلارینا دورگه هستند و شلی و جولیا سفید هستند.

دوقلوهایی با رنگ‌های متفاوت (+عکس)
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر