۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۴-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۳۷۷۱۵
انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۴-۰۳-۱۳۹۳

سری جدید کلاه قرمزی شب عید مبعث

سری جدید کلاه قرمزی شب عید مبعث (دوشنبه 5 خرداد) ساعت 21:30 به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

«کلاه قرمزی» و دوستانش شب عید مبعث (5 خرداد) به شبکه دو می آیند.

به گزارش ایسنا، در شب عید مبعث عروسک های کلاه قرمزی به همراه آقای مجری موضوعات مختلف را در قالب آیتم های مختلف به نمایش می گذارند.

در این سری از داستان کلاه قرمزی، در یکی از آیتم های آن شاهد ماجراهایی خواهیم بود که فامیل دور با خریدن تلفن همراه رقم می‌زند.

همچنین در بخش دیگری از این مجموعه، عروسک‌ها در مورد کارهایی که بدون اطلاع آقای مجری انجام داده‌اند، اعترافاتی دارند.

مجموعه «کلاه قرمزی» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که در ایام نوروز و مناسبت های شاد مهمان خانه مخاطبان شبکه زندگی می شوند. به دلیل استقبال مخاطبان از این مجموعه، چند هفته ای است که «کلاه قرمزی» 91 و 92 روزهای جمعه ساعت 11 از شبکه دو پخش می شود.

سری جدید کلاه قرمزی شب عید مبعث (دوشنبه 5 خرداد) ساعت 21:30 به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)