۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۳۸۱۸۰
انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۳

گوجه سبز در پیشگیری از چربی خون بالا موثر است

این میوه به دلیل داشتن ویتامین c فراوان برای افراد مبتلا به نقرس و به دلیل دارا بودن ویتامین A برای درمان شب کوری مفید است.
 کارشناس بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه پزشکی خراسان شمالی گفت: مصرف گوجه سبز در پیشگیری از چربی خون بالا و پیری سلول‌های سرطانی موثر است‌.
 
شهلا جودت در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: گوجه سبز خاصیت مدر، مسهل و اشتها‌آور دارد و در کاهش فشار خون، حذف رسوبات از خون و تنظیم عملکرد معدی، روده‌ای موثر است.
 
وی با اشاره به اثرات ضد قارچی و ضد باکتریایی این میوه پرخاصیت افزود: این میوه به دلیل داشتن ویتامین c فراوان برای افراد مبتلا به نقرس و به دلیل دارا بودن ویتامین A برای درمان شب کوری مفید است.
 
جودت با تاکید بر لزوم مصرف متعادل ‌عنوان کرد: گوجه سبز حاوی مقادیر زیادی ویتامین B است، به همین دلیل برای آرامش اعصاب توصیه می‌شود، همچنین مصرف این میوه برای مبتلایان به روماتیسم و تصلب شرایین موثر است.
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم