۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۳۸۸۵۹
انتشار: ۱۷:۴۶ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۳

محکومیت تاج‌زاده به یک سال حبس تعزیری

فخرالسادات محتشمی ‌پور از محکومیت همسرش به یک سال حبس تعزیری خبر داد.

وی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: پرونده‌ای برای آقای تاج‌زاده با اتهام تبلیغ علیه نظام تشکیل شد ولی ایشان گفتند طبق قانون اساسی جرایم سیاسی باید در دادگاه به طور علنی رسیدگی شود و به همین دلیل در دادگاه غیرعلنی شرکت نمی‌کنند.

محتشمی پور گفت: آقای تاج زاده وکلای خود را عزل کرد و در دادگاه نیز حاضر نشد.

وی با اشاره به وضعیت همسرش در زندان، گفت: در پرونده جدیدی که تشکیل شد شعبه 28 دادگاه انقلاب آقای تاج زاده را به یک سال حبس تعزیری محکوم کرده است.

محتشمی پوردر پایان گفت که او و همسرش جز اجرای قانون انتظاری ندارد و برای آن هر کاری خواهند کرد.
برچسب ها: تاج زاده ، حبس
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟