۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۳۸۸۶۶
انتشار: ۱۸:۲۱ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۳

بازفعالیت باشگاه داماش بعد از اعدام مه آفرید

 باشگاه داماش گیلان که طی چند هفته گذشته به صورت نیمه تعطیل اداره می شد، مجددا آغاز بکار کرد.
 
به گزارش ایسنا ، باشگاه داماش گیلان که طی چند هفته گذشته به صورت نیمه تعطیل اداره می شد و چند روز گذشته را نیز تعطیل شده بود، رسما بازگشایی و آغاز به کار کرد.
 
پس از سقوط داماش گیلان به رقابت های لیگ دسته اول، این باشگاه تا چند هفته به صورت نیمه تعطیل اداره می شد. این روند پس از درگذشت مالک هولدینگ داماش ( مه آفرید امیر منصور خسروی) به تعطیلی کامل باشگاه برای چند روز منجر شد تا موجبات نگرانی بیش از پیش هواداران داماش را فراهم آورد.

مه آفرید امیرمنصور خسروی متهم ردیف اول پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی هفته گذشته اعدام شد. پس از این اتفاق، باشگاه داماش هم اعلام تعطیلی کرد.
برچسب ها: داماش ، مه آفرید
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی