۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۴۱۳۴۲
انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۳

مزدک میرزایی با تاخیر راهی برزیل شد

مزدک میرزایی و کاروان شبکه سه با حضور در برزیل به بازی‌های دوم و سوم ایران در جام‌جهانی می‌رسند و بینندگان ایرانی شاهد گزارش این بازی‌ها توسط گزارشگری در استادیوم محل برگزاری بازی‌ها خواهند بود.
 تلاش‌های صداوسیما برای اعزام مزدک میرزایی به عنوان گزارشگر بازی‌های جام‌جهانی 2014 هر چند کمی دیر، اما به نتیجه رسید.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، مزدک میرزایی به عنوان گزارشگر بازی‌های جام‌جهانی 2014 صبح امروز - چهرشنبه - راهی برزیل شد تا از نزدیک بازی تیم ملی کشورمان مقابل تیم‌های آرژانتین و بوسنی را گزارش کند.
 
مزدک میرزایی و کاروان شبکه سه با حضور در برزیل به بازی‌های دوم و سوم ایران در جام‌جهانی می‌رسند و بینندگان ایرانی شاهد گزارش این بازی‌ها توسط گزارشگری در استادیوم محل برگزاری بازی‌ها خواهند بود.
 
مزدک میرزایی از حضور در برزیل و گزارش اولین دیدار تیم ملی کشورمان مقابل نیجریه جا ماند.
 
بر اساس این گزارش، دومین دیدار ایران از بازی‌های جام‌جهانی روز شنبه، 31 خرداد ماه با آرژانتین خواهد بود. زمان پخش دیدار ایران و آرژانتین نیز ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما خواهد بود.
 
سومین دیدار ایران از بازی‌های جام جهانی نیز چهارشنبه، چهارم تیر ماه با بوسنی هرزگوین خواهد بود. این دیدار ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت ایران از شبکه سه پخش می‌شود.
 

ارسال به دوستان
سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس