۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۱۹۲۰
انتشار: ۰۸:۳۴ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۳

ایران خودرو: تعهدات فروش به‌روز می‌شود

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: با رشد تولید و عرضه خودرو تلاش می‌کنیم تا قیمت‌ها در بازار آزاد تعدیل شود و مطمئنا در ماه‌های آینده شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: در شش ماهه دوم امسال تمام تعهدات فروش این شرکت به‌روز خواهد شد.

عبدالله بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته از نیمه دوم امسال هیچ تعهد عقب افتاده‌ای نخواهیم داشت.

وی با بیان این‌که در آن زمان تمام تعهدات به روز تسویه خواهد شد، خاطرنشان کرد: تولید ایران خودرو در ماه‌های اخیر حدودا سه برابر شده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: با رشد تولید و عرضه خودرو تلاش می‌کنیم تا قیمت‌ها در بازار آزاد تعدیل شود و مطمئنا در ماه‌های آینده شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

وی افزود: علاوه بر آن تلاش می‌شود فروش محصولات به‌گونه‌ای صورت گیرد که مصرف‌کنندگان واقعی راحت‌تر بتوانند خودروهای عرضه شده را خریداری کنند.

بابایی با بیان این‌که رشد تولید کمک زیادی به تنظیم بازار خودرو خواهد کرد، تصریح کرد: به تدریج مصرف‌کنندگان شاهد ثمرات بهبود وضعیت در خرید محصولات خواهند بود.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)