۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۲-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۲۱۱۰
انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۲-۰۴-۱۳۹۳

خدمات اجتماعی سیار چیست؟

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی بیان کرد: ارائه خدمات تخصصی و به موقع به افراد، تسهیل دسترسی مردم به خدمات اجتماعی مرتبط، اطلاع‌رسانی به افراد در زمینه برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان، شناسایی مناطق و کانون‌های آسیب‌زا از اهداف این گونه خدمات است.

در جهت جلوگیری و رفع مشکلات آسیب‌های اجتماعی می‌بایست خدمات متناسبی با حداقل سه ویژگی به موقع بودن، تخصصی بودن و در دسترس بودن ارائه کرد.

آذردخت همتا، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی برنامه خدمات اجتماعی سیار را تدوین کرده تا از این طریق افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی را به موقع شناسایی کرده و مداخلات لازم را در محل انجام دهد.

وی افزود: این مداخلات با ارتباط و هماهنگی با مرکز مداخله در بحران‌های فردی خانوادگی و اجتماعی و نیز خط تلفن اورژانس اجتماعی 123 صورت می‌پذیرد.

وی بیان کرد: ارائه خدمات تخصصی و به موقع به افراد، تسهیل دسترسی مردم به خدمات اجتماعی مرتبط، اطلاع‌رسانی به افراد در زمینه برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان، شناسایی مناطق و کانون‌های آسیب‌زا از اهداف این گونه خدمات است.

برچسب ها: خدمات اجتماعی ، سیار
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید