۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۴-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۲۴۳۵
انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۴-۰۴-۱۳۹۳

ایران تنها تیم بدون گل زده در جام بیستم

پیش از این تیم‌های یونان و ایران دو تیمی بودند که در جام بیستم موفق به گلزنی نشده بودند که با توجه به گلی که یونان توسط سامارس به ثمر رساند، ایران تنها تیم بدون گل زده در این رقابت‌هاست.
 با گلزنی یونان برابر ساحل عاج، ایران تنها تیمی است که هنوز در جام جهانی موفق به گلزنی نشده است.
 
به گزارش ایسنا، نیمه نخست دیدار تیم‌های ساحل عاج و یونان به پایان رسید و بر خلاف نماینده قاره سبز بود که توانست در پایان 45 دقیقه نخست با یک گل برتری به رختکن برود.
 
پیش از این تیم‌های یونان و ایران دو تیمی بودند که در جام بیستم موفق به گلزنی نشده بودند که با توجه به گلی که یونان توسط سامارس به ثمر رساند، ایران تنها تیم بدون گل زده در این رقابت‌هاست.
 
ملی‌پوشان فوتبال ایران امشب در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف بوسنی می‌روند و برای صعود نیاز به سه امتیاز بازی دارند. در صورت رخ دادن این اتفاق، نام ایران نیز از جدول تیم‌های بدون گل زده خارج می‌شود تا تمام تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها گل زده باشند.
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟