۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۶-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۴۶۱۱
انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۶-۰۴-۱۳۹۳

فروش سفته با مبالغ بالا در بانك ملي

در راستاي جلب رضايت مشتريان و پاسخگويي به نياز هموطنان و مشتريان حقيقي و حقوقي امكان خريد سفته با مبالغ بالا در شعب منتخب بانك ملي ايران فراهم شده است.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی، با هماهنگي انجام شده ميان بانك ملي ايران و وزارت امور اقتصادي و دارايي، سفته‌هاي با مبالغ يك، دو، پنج و ده ميليارد ريالي در 14 شعبه تهران وبرخي استان‌ها عرضه مي‌شود.

اسامي شعب منتخب عرضه كننده سفته در تهران و شهرستانها شامل شعبه ميدان امام حسين، هفتم تير، سپهر، ميدان استاد معين، جهان كودك، كاشف، فدك، جهان شهر كرج، شعبه اراك در استان مركزي، ميدان امام حسين اصفهان، شعبه تبريز در استان آذربايجان شرقي، امانيه اهواز، كوثر شيراز و شعبه مشهد در استان خراسان رضوي مي باشد.
برچسب ها: سفته ، بانک ملی
ارسال به دوستان
دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری / هم نشینی مقامات حاضر و سابق (عکس) ژاپنی‌ها پنجره‌ها را به آنتن 5G تبدیل کردند! (+عکس) عفونت ادراری چه علائمی دارد؟ چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد