۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۸-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۴۹۲۶
انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۸-۰۴-۱۳۹۳

رییس‌جمهور برزیل: مثل همه برزیلی‌ها ناراحتم

دیلما روسف، رییس جمهور برزیل پس از این شکست سنگین در حالی که بسیار ناراحت بود در شبکه اجتماعی خود در توئیتر نوشت: مثل همه برزیلی‌ها خیلی خیلی ناراحتم. من در کنار بازیکنان و هواداران فوتبال برزیل هستم.

دیلما روسف به شکست سنگین تیمش برابر آلمان در شبکه اجتماعی خود واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی با نتیجه تحقیرآمیز 7 بر یک برابر آلمان شکست خورد. نتیجه‌ای که سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال این کشور بوده است.

دیلما روسف، رییس جمهور برزیل پس از این شکست سنگین در حالی که بسیار ناراحت بود در شبکه اجتماعی خود در توئیتر نوشت: مثل همه برزیلی‌ها خیلی خیلی ناراحتم. من در کنار بازیکنان و هواداران فوتبال برزیل هستم.

رییس جمهور برزیل که از قهرمانی تیم ملی این کشور مطمئن بود پیش از این دیدار گفته بود روز یکشنبه در ورزشگاه ماراکانا حاضر می‌شود و جام قهرمانی را به تیاگو سیلوا کاپیتان برزیل خواهد داد.

ارسال به دوستان
جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند تسنیم: ادعای عملیات امنیتی اسرائیل در ایران و ربودن برخی اسناد کذب است عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از ۶۰ درصد مراجعان اتباع هستند اردوغان: حملات اسرائیل مثل گروه‌های تروریستی است