۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۱۹-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۵۱۲۱
انتشار: ۰۹:۵۴ - ۱۹-۰۴-۱۳۹۳

تخریب منزل مسکونی و مرگ یک نفر براثر انفجار گاز شهری در تبریز

 بر اثر انفجار گاز شهری در خیابان 22 بهمن تبریز روبروی سیلو، کوی شهید اسلامی، منزل مسکونی تخریب شد و یک نفر جان باخت.
 
«رضا برهان»، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز و حومه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این حادثه در ساعت 23:57 دیشب گذشته(چهارشنبه 18 تیرماه) به سامانه‌ی 125 گزارش شد و بلافاصله ایستگاه شماره‌ی 10 آتش‌نشانی به محل اعزام و عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.
 
وی ادامه داد: بعلت شدت حریق، مأموران اعزامی از ستاد مرکزی درخواست کمک کردند و ایستگاه‌های 1 و 2 تبریز نیز بمنظور امدادرسانی به سانحه‌دیدگان، به محل اعزام شدند.
 
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز و حومه یادآور شد: پس از 70 دقیقه تلاش، مأموران موفق شدند آتش را خاموش و محیط را ایمن‌سازی کنند.
 
«حبیب حسینقلی‌زاده» مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان نیز در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: در این حادثه یک نفر بعلت سوختگی جان باخت و 4 نفر دیگر بعلت شوک وارده از این حادثه، توسط تکنسین‌های پایگاه‌های 205، 204 و 217 اورژانس تبریز، به بیمارستان محلاتی منتقل شدند.
برچسب ها: تخریب ، گاز شهری ، مرگ ، تبریز
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت