۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۲۲-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۵۶۸۵
انتشار: ۱۷:۲۷ - ۲۲-۰۴-۱۳۹۳

علل کمردرد و راههای رفع آنها

وی با اشاره به اینکه اگر عضلات خیلی ضعیف باشد با انجام نرمش‌ها، کمر درد شما بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: ابتدا با تکرار دو و سه بار آغاز و بتدریج هر روز یک حرکت به آن اضافه کنید تا به 20 یا 30 مرتبه برسد.
یک پزشک متخصص ارتوپد در خراسان‌شمالی گفت: یکی از علل مهم زمینه‌ساز کمر درد، ضعف عضلات اطراف ستون مهره‌ها و شکم است.

به گزارش ایسنا ، «ابوذر غفاری» اظهار کرد: پیش از نرمش‌های مخصوص کمر درد، چند دقیقه راه بروید تا بدن گرم شود و هر نوع ورزش که اذیتتان می‌کند را می‌توانید انجام ندهید.

وی ادامه داد: فقط نرمش‌هایی را انجام دهید که انجام آنها برای شما راحت است.

غفاری با بیان اینکه در هنگام انجام نرمش‌های مخصوص کمردرد باید آنها را با شدت و تعداد کم آغاز کرد، افزود: رعایت نکردن این نکته می‌تواند به بدن آسیب بزند.

وی با اشاره به اینکه اگر عضلات خیلی ضعیف باشد با انجام نرمش‌ها، کمر درد شما بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: ابتدا با تکرار دو و سه بار آغاز و بتدریج هر روز یک حرکت به آن اضافه کنید تا به 20 یا 30 مرتبه برسد.
برچسب ها: ارتوپد ، کمردرد
ارسال به دوستان
انفجار ناشی از نشت گاز خانه‌ای سه طبقه در ویان کبودراهنگ همدان را تخریب کرد به خاطر مادرم از همه هواداران پیروزی انتقام می‌گیرم! جلالی فراهانی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل شد وزیر ارشاد: معاون هنری مشخص شده است؛ منتظر پاسخ استعلام هستیم مهرداد محمدی روانه بیمارستان شد آخرین فرصت برای ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد 1404: تا دوم آبان تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی تا پایان مرداد 1404 کامالا هریس: اگر ترامپ رئیس‌جمهور بود، پوتین در کی‌یف می‌نشست شک به استفاده از فسفر سفید توسط اسرائیل در حمله به نیروهای یونیفل آیا می‌شنوید؟ ناقوس مرگ سینمای ایران به صدا درآمده است ... انگلیس: سلاح به اسرائیل نمی‌دهیم، جز قطعات اف-۳۵! مرسدس بنز اف700 ؛ خودرو عجیبی که نام خلیفه بن زاید آل نهیان را هم دنبال خود دارد! (+تصاویر) رادان: هنرمندان با کمک شهرک سینمایی پلیس، امنیت را در ذهن مردم تقویت کنند اسناد محرمانه پنتاگون لو رفت؛ جزئیاتی از برنامه‌های اسرائیل علیه ایران فاش شد تشدید برخورد با بدهکاران گاز در بودجه ۱۴۰۴