۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳:۲۵ - ۰۱-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۴۷۱۲۵
انتشار: ۰۳:۲۵ - ۰۱-۰۵-۱۳۹۳

بازگشت واکمن سونی بعد از 35 سال

این واکمن قادر به پخش فایل‌های صوتی با فرمت‌ها و کیفیت‌های مختلف و از جمله با کدک FLAC (Free Lossless Audio Codec) است.
شرکت سونی بعد از گذشت 35 سال از عرضه واکمن های خود که تنها برای پخش نوار کاست کاربرد داشتند، این بار نسخه‌ای دیجیتال از این محصول پرطرفدار را روانه بازار کرده است.

به گزارش فارس به نقل از تک هایو، این واکمن دیجیتال 700 دلاری که ZX1 نام دارد بعد از عرضه موفقیت آمیز در ژاپن روانه بازارهای دیگر نقاط جهان شده است.

این واکمن قادر به پخش فایل‌های صوتی با فرمت‌ها و کیفیت‌های مختلف و از جمله با کدک FLAC (Free Lossless Audio Codec) است. این کدک تازه وارد می‌تواند حجم بسیاری بیشتری از داده های موسیقی را در خود جای دهد و داده‌های ذخیره شده در آن 30 برابر بیشتر از یک فایل صوتی با فرمت mp3 است.

128 گیگابایت حافظه داخلی از جمله ویژگی های این واکمن است، اما کاربران قادر به افزودن کارت حافظه اضافی به آن نخواهند بود. این محصول که می تواند فایل های صوتی متنوعی را پخش کند دارای سیستم عامل آندروید 4.1 است.
برچسب ها: واکمن ، سونی
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر