۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۳ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۴۷۲۸۱
انتشار: ۰۱:۴۳ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۳

رکوردی برای اپل: سفارش ۸۰ میلیون آیفون ۶ فقط در نخستین عرضه

حالا اپل قصد دارد با سفارش تعداد بیشتری آیفون ۶ جوابگوی تقاضای احتمالاً فراوان مشتریان باشد. همچنین یک تفاوت مهم سال گذشته و سال جاری همکاری جدید اپل و اپراتور بزرگ China Mobile است که در حال حاضر بیش از ۷۹۰ میلیون مشترک دارد.
انتظار داریم اپل مانند سال‌های گذشته اواخر شهریورماه پرچمدار جدید خود آیفون ۶ را با صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی معرفی و عرضه کند.

به گزارش وال‌استریت این کمپانی برای فروش آغازین آیفون چیزی حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون دستگاه را سفارش داده است که یک رکورد برای اپل و احتمالاً هر گوشی دیگری به حساب می‌آید.

البته تعداد ۷۰ تا ۸۰ میلیون مربوط به مجموع سفارش آیفون‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی است اما اگر بخواهیم این رقم را با سال گذشته و مجموع سفارش آیفون‌های 5S و 5C مقایسه کنیم سال گذشته ۵۰ تا ۶۰ میلیون آیفون برای فروش اولیه عرضه شد که آیفون 5S به سرعت به فروش رفت و قیمت مخصوصاً نسخه طلایی به علت کمیاب شدن بالاتر رفت؛ در حالی که آیفون ۵C خریداران چندان زیادی نداشت.

حالا اپل قصد دارد با سفارش تعداد بیشتری آیفون ۶ جوابگوی تقاضای احتمالاً فراوان مشتریان باشد. همچنین یک تفاوت مهم سال گذشته و سال جاری همکاری جدید اپل و اپراتور بزرگ China Mobile است که در حال حاضر بیش از ۷۹۰ میلیون مشترک دارد.

در آخرین گزارش مالی سه‌ماهه اخیر میلادی کمپانی اپل مشخص شده است بیش از نیمی از سود اپل از تمام محصولاتش مربوط به آیفون است. این کمپانی حدود ۳۶ میلیون آیفون به فروش رسانده که نسبت به سال پیش ۱۴.۸۵ درصد رشد داشته است.

به این ترتیب منطقی است که اپل با تولید تعداد بیشتری از منبع سود اصلی خود کماکان آیفون را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند دنیا حفظ کند.

منبع: فارنت
برچسب ها: اپل ، آیفون ۶
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر