۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۱۲-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۴۸۷۶۳
انتشار: ۱۸:۲۱ - ۱۲-۰۵-۱۳۹۳

ارتش لبنان: 10 کشته و 25 زخمی در درگیری با النصره

جان قهوه چی بیان کرد: ده نفر از نیروهای ارتش لبنان کشته و 25 نفر دیگر زخمی شده اند و 13 نفر هم از سوی گروههای تروریستی به اسارت گرفته شده اند.
فرمانده ارتش لبنان با اعلام آماری از کشته و زخمی شدگان و اسرا نظامیان از آمادگی برای مقابله با تروریستها خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه النشره، جان قهوه چی فرمانده ارتش لبنان گفت: از عرسال حمایت خواهیم کرد از همه مسئولان سیاسی و معنوی می خواهیم که در قبال توطئه ها علیه لبنان آگاه باشند.

وی افزود: ارتش لبنان آماده مقابله با گروههای تکفیری است و اجازه انتقال حوادث سوریه به لبنان داده نخواهد شد. گروههای مسلحی که در عرسال هستند با لبنان بیگانه اند و از تابعیتهای مختلف هستند.

جان قهوه چی بیان کرد: ده نفر از نیروهای ارتش لبنان کشته و 25 نفر دیگر زخمی شده اند و 13 نفر هم از سوی گروههای تروریستی به اسارت گرفته شده اند.

فرمانده ارتش لبنان گفت: اینکه گفته می شود علت عملیات تروریستی بازداشت عماد جمعه است درست نیست زیرا این طرح از مدتها قبل طراحی شده بود.
برچسب ها: ارتش لبنان ، کشته
ارسال به دوستان
آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند تسنیم: ادعای عملیات امنیتی اسرائیل در ایران و ربودن برخی اسناد کذب است عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از ۶۰ درصد مراجعان اتباع هستند اردوغان: حملات اسرائیل مثل گروه‌های تروریستی است 22 کشته در حمله اسرائیل به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی شیوع وبا در سودان با 348 فوتی عراقچی: نتانیاهو به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و از سر استیصال به دنبال کشیدن کل منطقه به جنگ است دربارۀ لطف عجیب گرت بیل به هری کین توهین مهمان صداوسیما به رئیس جمهور پزشکیان جاده کندوان به سمت کرج یکطرفه شد نماینده سینمای ایران برای اسکار امسال انتخاب شد «در آغوش درخت» نماینده سینمای ایران در اسکار شد سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درگذشت عکسی از یک خانم دستفروش که پربازدید شد