۱۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۵۰۶۰۱
انتشار: ۱۵:۳۷ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۳

هر سه ماه یکبار کلمه عبور حساب کاربری خود را تغییر دهید

وی با بیان اینکه هنگام وارد کردن رمز عبور باید مراقب بود تا کسی آن را مشاهده نکند، افزود: کاربران برای حفظ نکات ایمنی لازم است از ذخیره کردن رمز عبور خود در محیط مرورگر اینترنتی خودداری کنند.
یادداشت کردن رمز عبور، امکان سوء استفاده از حساب ایمیل کاربر را برای یاینده فراهم می‌کند.

سلمان افشار مدیر گروه سرویس‌های چاپار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کاربران باید در بازه‌های زمانی بصورت مداوم، حداقل هر سه ماه یکبار کلمه عبور حساب کاربری خود را تغییر دهند و همواره آن را به خاطر بسپارند و از یادداشت نمودن آن خودداری کنند.  

وی با بیان اینکه هنگام وارد کردن رمز عبور باید مراقب بود تا کسی آن را مشاهده نکند، افزود: کاربران برای حفظ نکات ایمنی لازم است از ذخیره کردن رمز عبور خود در محیط مرورگر اینترنتی خودداری کنند.  

وی در بیان ویژگی‌های یک کلمه عبور قوی و مطمئن گفت: کلمه عبور حداقل باید از 10 حرف تشکیل شده باشد و در واژه نامه‌ها یافت نشود، همچنین شامل کاراکترهای خاص باشد تا به سادگی قابل حدس نباشند.  

افشار خاطر نشان کرد: کاربران پس از استفاده از حساب خود حتما با کلیک بروی ضربدر بالای صفحه از حساب کاربری خود خارج شوند. 
ارسال به دوستان
پیاده‌ روی در این مرزهای رویایی؛ از گیلان تا اردبیل (+عکس) لِن ساسامن کیست و چرا HBO تصور می‌کند که او ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت‌کوین است؟ افزایش تقاضای جهانی مس در راستای سبز شدن شهرها (+اینفوگرافی) خواص نخود فرنگی: ۸ خاصیت اثبات شده عملی سفر به ایران قدیم؛ پای برنج آمریکایی هم به سفره ایرانی باز شد! (+عکس) عجایبی در آسمان / با ستارگان عجیب و شگفت‌انگیز آشنا شوید(+عکس) سیاه‌دانه چه خواصی دارد و چه کسانی نباید آن را مصرف کنند؟ نگاهی به بدهی اقتصادهای بزرگ جهان (+ اینفوگرافی) بغداد الیوم: «توافق گروه‌های مقاومت و دولت عراق درخصوص عدم حمله به نیروهای آمریکایی» نامه‌ای از بیروت! زندگی ناممکن شده است!/ یاری خواهی از همه وجدان‌های آزاده حزب‌الله: با موشک «فادی ۱» حیفا را هدف قرار دادیم تاریخچه درب چوبی قدیمی در ایران (+عکس)  نظر سنجی: ۶۱ درصد صهیونیست‌ ها احساس نا امنی می‌کنند  بازدید سرزده وزیر راه از مرکز کنترل فضای کشور و تماس تلفنی او با پزشکیان (فیلم) ادعای تلویزیون اسرائیل: بایدن پیشنهادی را به اسرائیل در ازای حمله نکردن به اهدافی مشخص در ایران ارائه کرده