۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۶-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۵۰۸۸۷
انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۶-۰۵-۱۳۹۳

یک مصدوم دیگر سقوط ایران 140 درگذشت

رئیس اورژانس کشور گفت: همچنین تعدادی از مصدومان سانحه سقوط هواپیما از بیمارستان ها مرخص شده اند که متعاقبا تعداد دقیق آنان اعلام خواهد شد.
رئیس اورژانس کشور گفت: متاسفانه یکی از مصدومان سانحه سقوط هواپیما در هفته گذشته، شب پیش جان خود را از دست داد.

ˈامین صابری نیا ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مصدوم که در کما به سر می برد، سوختگی بالای 80 درصد داشت و متاسفانه تیم پزشکی نتوانست با احیا او را به زندگی برگرداند.

وی خاطر نشان کرد: این بیمار در بیمارستان شهید مطهری بستری بود.

رئیس اورژانس کشور گفت: همچنین تعدادی از مصدومان سانحه سقوط هواپیما از بیمارستان ها مرخص شده اند که متعاقبا تعداد دقیق آنان اعلام خواهد شد.

یک فروند هواپیمای «ایران 140» متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان با 48 سرنشین به مقصد تهران - طبس، ساعت 9 و 18 دقیقه 19 مردادماه امسال و دقایقی پس از برخاستن دچار سانحه شد و پس از برخورد به دیواره حائل کارخانه شیشه سازی مینا(کیلومتر 6 جاده مخصوص بلوار مینا) سقوط کرد.

در این سانحه 38 از مسافران جان خود را از دست دادند و 10 مصدوم شدند که با فوت یکی از آنان کشته ها به 39 نفر افزایش یافت.
ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند