۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۶-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۵۰۹۰۹
انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۶-۰۵-۱۳۹۳

آموزش و پرورش: سرانه تمام شده هر دانش‌آموز، یک میلیون و 850 هزار تومان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه مشارکت مردمی یک انتخاب نیست، یک ضرورت است.

به گزارش ایسنا، سید محمد بطحایی درهمایش سازمان مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی ضمن اشاره به هزینه بسیار بالای نیروی انسانی درآموزش و پرورش اظهارکرد: امسال سرانه تمام شده آموزش و پرورش برای هر دانش آموز یک میلیون و 850 هزار تومان بود و از طرفی ما برای هر 64 نفر که در کلاس هستند، 36 نفر در بیرون از کلاس داریم و این آمار بسیار بالا و هشداردهنده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم گسترش مشارکت مردمی در آموزش و پرورش بیان کرد: باید به دنبال راهکارهایی باشیم که فهم بخش غیردولتی را بیشتر کند و ناچاریم برای این منظور دیوارهای آموزش و پرورش را کوتاه ترکنیم تا در جنبه‌های مادی و معنوی شاهد رویکرد بیشتری از سوی بخش غیردولتی باشیم.

بطحایی با اشاره به ناکارآمدی روشهای کهنه، به نتایج نه چندان رضایت بخش و کیفیت پایین آموزش اشاره کرد و افزایش کمی و کیفی مدارس غیردولتی برای انطباق کیفیت آموزشی بر سطحی متناسب با شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی، خواهان شد.

ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی