۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۳
کد ۳۵۲۵۹۹
انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۳

شمخانی: امنیت در ایران دستاورد همگرایی و وحدت ملی است

شمخانی خاطرنشان کرد: امنیت در ایران بومی و بر اساس همگرایی آحاد شهروندان جمهوری اسلامی ایران و علاقه و اهتمام آنها به نظام استوار است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امنیت و توسعه مستمر در جمهوری اسلامی ایران دستاورد همگرایی و وحدت ملی است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، «علی شمخانی» در دیدار رییس و نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تحولات منطقه و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه های سیاست خارجی، مقابله با تحریم ها، پیشرفت های اقتصادی و مقابله با فساد اشاره کرد و اظهارداشت: شرایط فعلی فرصتی بی بدیل و تاریخی پیش روی کشور است.

وی افزود: در صورت بهره برداری مناسب از آن ظرفیت ها و شاخص های امنیت ملی، کشور ارتقای قابل توجهی خواهد داشت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، توجه به رفع تهدیدات ناشی از مسایل اقتصادی و اجرای سیاست های ابلاغ شده در موضوع اقتصاد مقاومتی را مهم و از اولویت های اصلی امنیت ملی برشمرد.

شمخانی خاطرنشان کرد: امنیت در ایران بومی و بر اساس همگرایی آحاد شهروندان جمهوری اسلامی ایران و علاقه و اهتمام آنها به نظام استوار است.

وی، باور و عقیده جوانان و مسوولان به پیشرفت و تقویت بنیه و ساخت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور را عامل تقویت امنیت ملی و اصلی ترین دلیل ثبات و امنیت کشور در شرایط بحرانی منطقه دانست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، توجه و پیگیری حل مسایل استان ها را با تدبیر و مدیریت جهادی وظیفه مهم نمایندگان عنوان کرد و بر آمادگی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برای تسهیل در انجام این امور تاکید کرد.

در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ارایه گزارشی از دغدغه های اصلی نمایندگان مجلس در حوزه های امنیت ملی و سیاست خارجی، برگزاری این جلسات را مفید دانستند.

آنان همچنین بر همکاری بیشتر میان مجلس و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید کردند.
برچسب ها: شمخانی ، وحدت ملی
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت