۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۰-۰۶-۱۳۹۳
کد ۳۵۳۳۷۰
انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۰-۰۶-۱۳۹۳

دریای مازندران جان دختر 6 ساله را گرفت/ جسد مرد 35 ساله پیدا نشد

عضو شورای اداری شهرستان ساری از غرق شدن دختر 6 ساله و مرد 35 ساله در دریای مازندران خبر داد.

اسماعیل حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس از غرق شدن یک دختر 6 ساله و مرد 35 ساله در دریای فرح‌آباد ساری خبر داد.

بخشدار رودپی شمالی ساری با اشاره به اینکه این دو نفر، دو روز پیش در سواحل فرح‌آباد ساری غرق شدند، اضافه کرد: به دلیل طوفانی بودن امکان خارج کردن اجساد از دریا در همان روز وجود نداشت.

عضو شورای اداری شهرستان ساری با بیان اینکه با پیگیری انجام شده جسد دختر 6 ساله شب گذشته در کنار سواحل گهرباران پیدا شد، گفت: تاکنون جسد مرد 35 ساله لرستانی از دریا بیرون کشیده نشده است.

وی با بیان اینکه تلاش‌ برای یافتن جسد مرد 35 ساله لرستانی با کمک نیروهای امدادی در حال انجام است، متذکر شد: این دو نفر در خارج از طرح دریا شنا می‎کردند.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است