۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۷ - ۲۹-۰۶-۱۳۹۳
کد ۳۵۶۱۳۸
انتشار: ۰۵:۵۷ - ۲۹-۰۶-۱۳۹۳

رونمایی SanDisk از کارت حافظه Micro SD با سرعت ۹۵ مگابایت در ثانیه!

کارت‌های حافظه اکستریم پرو SanDisk می‌توانند ما را امیدوار کنند که می‌توانید به راحتی به ضبط ویدئوهایی با رزولوشن 2160p اقدام کنید که هر روز بر bitrate آنها افزوده می‌شود.
فارنت - پیش از این SanDisk با رونمایی از اولین کارت حافظه اس دی 512 گیگابایتی ما را شگفت‌زده کرده بود و حالا ظاهرا قرار است با معرفی کارت‌های حافظه میکرو اس دی کلاس U3 این شگفت‌زدگی را تکمیل کند!

لاس U3 یا همان UHS Speed Class 3 یعنی اینکه کارت حافظه شما می‌تواند به سرعت نوشتن اطلاعات تا حداکثر 90 مگابایت و خواندن اطلاعات تا سرعت 95 مگابایت دست پیدا کند که فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

کارت‌های حافظه اکستریم پرو SanDisk می‌توانند ما را امیدوار کنند که می‌توانید به راحتی به ضبط ویدئوهایی با رزولوشن 2160p اقدام کنید که هر روز بر bitrate آنها افزوده می‌شود. عرضه جهانی این کارت‌های حافظه در مدل‌های 16 ، 32 و 64 گیگابایتی صورت گرفته و شما برای کوچکترین آنها 80 دلاری برای بزرگترین این کارت‌ها 300 دلار هزینه کنید!

برچسب ها: sandisk ، کارت حافظه
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر