۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۱-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۵۷۱۱۷
انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۱-۰۷-۱۳۹۳

حضور یک هیات تجاری ترکیه در تهران

این سفر با هدف گسترش هر چه بیش‌تر روابط تجاری میان دو کشور و تداوم رفت و آمدهای دو کشور انجام گرفته است.

یک هیات تجاری ترکیه برای گفت‌وگو با مقامات ایرانی در جهت گسترش هر چه بیش‌تر همکاری‌های اقتصادی و تجاری میان دو کشور به تهران سفر کرده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری آناتولی، هیاتی از نمایندگان شرکت‌های ترکیه و اعضای صادرکنندگان این کشور برای گفت‌وگو با مقامات و نمایندگان ایران در حوزه‌ی تجاری به تهران آمدند. 25 شرکت صادر کننده برای شرکت در نشستی که توسط اتاق بازرگانی ایران و مجلس صادر کنندگان ترکیه بر پا شده است به تهران آمدند.

این سفر با هدف گسترش هر چه بیش‌تر روابط تجاری میان دو کشور و تداوم رفت و آمدهای دو کشور انجام گرفته است.

سرور آیدین از اعضای این هیات تجاری در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی گفت: تاکنون درباره‌ی ایران گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است. یکی از بهترین نمونه‌های آن امضای قرارداد تجارت ترجیحی است نزدیکی هر چه بیش‌تر دو کشور در حوزه‌ی سیاسی باید در حوزه‌ی اقتصادی نیز مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها: هیات تجاری ، ترکیه
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)