۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۰-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۵۸۵۰۸
انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۰-۰۷-۱۳۹۳

جایزه جهانی "پروژه موفق" برای موسسه خیریه محک

در نشست نهایی این انجمن که روز سه‌شنبه (۳۰ سپتامبر - هشتم مهر) در شهر رتردام هلند برگزار گردید، رتبه نخست و نشان طلای موسسه آی.پی.ام.ای (۲۰۱۴) به موسسه محک اختصاص یافت.
انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه که یک نهاد غیردولتی است و دفتر آن در آمستردام هلند قرار دارد جایزه طلای خود در زمینه "موفقیت در پروژه" را امسال به موسسه خیریه محک از ایران داده است.
 
به گزارش بی بی سی، این انجمن ( IPMA) پیش‌تر، در ارزیابی اولیه برای انتخاب فینالیست جوایز خود در بخش پروژه‌های بشردوستانه‌ای که از منابع بین‌المللی استفاده کرده‌اند، محک را به علت برنامه توسعه دوساله ۹۲-۹۱ این موسسه به عنوان تنها فینالیست برگزیده بود.
 
در نشست نهایی این انجمن که روز سه‌شنبه (۳۰ سپتامبر - هشتم مهر) در شهر رتردام هلند برگزار گردید، رتبه نخست و نشان طلای موسسه آی.پی.ام.ای (۲۰۱۴) به موسسه محک اختصاص یافت.
 
موسسه خیریه محک که در زمینه کمک به کودکان سرطانی فعالیت می‌کند از حدود ۲۳ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و مدعی است تاکنون توانسته به حدود ۲۱ هزار کودک مبتلا به سرطان یاری رساند.
برچسب ها: جایزه جهانی ، محک
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد