۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
کد خبر ۳۵۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۰-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۵۸۵۴۷
انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۰-۰۷-۱۳۹۳

گوسفند زنده کیلویی 10 هزار و 500 تومان

سلطانی اظهار داشت: به غیر از درب دامداری و در سایر نقاط نباید قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده بیشتر از 11 هزار و 500 تومان باشد و مردم بابت خرید پول بیشتری پرداخت نکنند.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران گفت: هر کیلوگرم گوسفند زنده، پروار و جوان با قیمت 10 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود و هیچ گونه مشکلی برای تأمین گوسفند مورد نیاز عید قربان وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سعید سلطانی سروستانی مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران ایران، گفت: برای تأمین دام مورد نیاز عید قربان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و گوسفند به اندازه کافی موجود است.
 
وی افزود: هر کیلوگرم گوسفند زنده، پروار و جوان با وزن بالای 40 کیلوگرم درب دامداری با قیمت 10 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود، مردم برای تهیه گوسفند قربانی نگرانی نداشته باشند.
 
سلطانی اظهار داشت: دامپزشک برای معاینه دام در دامداری‌های عرضه کننده دام زنده برای روز عید قربان حضور دارد و امکان ذبح دام نیز زیر نظر دامپزشک وجود دارد.
 
سلطانی اظهار داشت: به غیر از درب دامداری و در سایر نقاط نباید قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده بیشتر از 11 هزار و 500 تومان باشد و مردم بابت خرید پول بیشتری پرداخت نکنند.
 
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران تصریح کرد: معمولا در روزهای پس از عید قربان تقاضا برای خرید گوشت کاهش می‌یابد، بنابراین قیمت گوشت قرمز افزایش نمی‌یابد.
 
سلطانی افزود: تقاضای مردم برای خرید گوسفند در عید قربان نسبت به سایر دام‌ها بیشتر است و هر کیلوگرم گاو زنده با قیمتی بین 10 هزار تا 10 هزار و 200 تومان عرضه می‌شود.
ارسال به دوستان
چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی