۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۵۸۸۳۷
انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۳

پرسپولیس اومانا را به تیم ملی کاستاریکانداد

فدراسیون فوتبال کاستاریکا با ارسال نامه‌ای در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس، موافقت خود را با عدم حضور مایکل اومانا در بازی دوستانه با عمان اعلام کرد.
 فدراسیون فوتبال کاستاریکا با ارسال نامه‌ای در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس، موافقت خود را با عدم حضور مایکل اومانا در بازی دوستانه با عمان اعلام کرد.
به گزارش  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ فدراسیون فوتبال کاستاریکا با ارسال نامه‌ای، موافقت خود را با عدم حضور مایکل اومانا در بازی با عمان اعلام کرد.
فدراسیون فوتبال کاستاریکا، چندی پیش با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس عنوان داشت؛ مایکل اومانا از سوی سرمربی تیم ملی کشورش برای انجام دو بازی دوستانه با تیم‌های ملی عمان و کره جنوبی دعوت شده است.
این درخواست از سوی باشگاه به حمید درخشان سرمربی تیم اعلام شد. نظر وی این بود که با رعایت قوانین بین‌المللی مذاکره صورت گیرد و مایکل اومانا حتی‌الامکان برای تمرینات مورد نظر وقفه لیگ همراه تیم باشد.
باشگاه پرسپولیس در این ارتباط برای فدراسیون فوتبال کاستاریکا نامه‌ای را فرستاد که پاسخ آن امروز به باشگاه ارسال شد.
فدراسیون فوتبال کاستاریکا در این نامه ضمن تشکر از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ مذاکرات با سرمربی تیم ملی کاستاریکا انجام شد و در نهایت مقرر شد او از بازی دوستانه اول معاف شده و برای بازی دوم برابر تیم ملی کره جنوبی حاضر شود.
در این نامه آمده است؛ مایکل اومانا می‌تواند تا دهم اکتبر (18 مهر) همراه تیم پرسپولیس باشد و باید روز 11 اکتبر (19 مهر) راهی کره جنوبی شود و پس از انجام بازی 15 اکتبر (23 مهر) به تهران باز خواهد گشت.
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی