۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۵-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۵۹۳۰۱
انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۵-۰۷-۱۳۹۳

بورس عقب نشینی کرد

در بازار امروز تعادل نسبی بین حقیقی‌ها و حقوقی‌ها برخوردار شد به طوری که در معاملات امروز حقیقی ها 344 هزار و 152 میلیون سهم خریداری کرده و در مقابل 343 هزار و 939 میلیون سهم فروختند.
بورس اوراق بهادار تهران که در معاملات روز گذشته خود، با افزایش مواجه شده بود،امروز از موضع خود عقب نشینی کرد و به مدار منفی برگشت.
 
به گزارش ایسنا، بورس تهران در حالی معاملات روز سه شنبه خود را آغاز کرد که از موضع روز گذشته خود عقب نشینی کرد و با افت 102 واحدی مواجه شد و به کانال 71 هزار و 718 واحد رسید.
 
در معاملات امروز تاپیکو، هلدینگ خلیج فارس، بانک صادرات، مپنا، ملی مس و سرمایه گذاری خوارزمی بیشترین تاثیر منفی را در افت شاخص بورس گذاشتند و در مقابل شرکتهای اندکی همچون گل گهر و بانک سینا با تاثیر مثبت کمی مواجه شدند.
 
همچنین در بازار امروز فولاد آلیاژی ایران، صندوق بازنشستگی و بانک سینا بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص داده و صنایع کاغذ سازی کاوه، سیمان مازندران و پارس پامچال از بیشترین تقاضای فروش برخوردار شدند.بر این اساس در بازار امروز صنایعی همچون محصولات شیمیایی، فلزات اساسی و خدمان فنی و مهندسی بیشترین تاثیر را در افت شاخص بورس گذاشتند.
 
این در حالی است که با لغو تحریم یک بانک خصوصی، نگاه ها همچنان به صنعت بانکداری است و سهامداران با خوش بینی نسبت به لغو تحریم بانکهای دیگر، معاملات این شرکتها را انجام می دهند به طوری که در بازار امروز توجه عمده حقیقی‌ها به گروه بانکی و موسسات اعتباری معطوف شد و این گروه از استقبال گسترده سهامداران برخوردار شدند.
 
در بازار امروز تعادل نسبی بین حقیقی‌ها و حقوقی‌ها برخوردار شد به طوری که در معاملات امروز حقیقی ها 344 هزار و 152 میلیون سهم خریداری کرده و در مقابل 343 هزار و 939 میلیون سهم فروختند.
 
در مجموع در بازار منفی امروز حجم و ارزش معاملات افزایش پیدا کرد به طوری که بیش از 417 میلیون سهم به ارزش 194 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 322 هزار میلیارد تومان رسید.
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد