۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۶۰۸۱۳
انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۳

سفر وزیر بهداشت به ترکیه

هاشمی در بدو ورود به آنکارا مورد استقبال مسوولین وزارت بهداری ترکیه قرار گرفت.
سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه به منظور دیدار با همتای ترک خود وارد آنکارا پایتخت ترکیه شد.

به گزارش ایرنا، سفر هاشمی به آنکارا در پی دعوت محمد موذن اوغلو، وزیر بهداری ترکیه انجام می شود.

هاشمی در بدو ورود به آنکارا مورد استقبال مسوولین وزارت بهداری ترکیه قرار گرفت.

وی در فرودگاه آنکارا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه امروز دیداری با همتای ترک خود خواهد داشت، گفت: ترکیه در سالهای گذشته طرح موفق تغییرات و دگرگونیهای کلی در سیستم بهداشت و سلامت خود را اجرا کرده است .

وی با اشاره به رایزنیهای مستمر بین مسوولین وزارتخانه های بهداشت و درمان دو کشور در طول هشت ماه گذشته گفت: در سطوح مختلف تبادل نظر بین مسوولین وزارتخانه ها ادامه دارد.

هاشمی با تاکید بر اینکه استفاده از تجربیات موفق کشورهای مختلف در زمینه های بهداشت و درمان می تواند کمک کار باشد گفت: اخیرا برجسته ترین شخصیت حوزه بهداشت و درمان تایلند که تجربه ای موفق در بخشی از حوزه بهداشت و درمان را اجرا کرده در ایران حضور داشت و ما از تجربیات کشورهای مختلف استفاده می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایران نیز با اهداف خود در حوزه بهداشت و درمان فاصله زیادی ندارد گفت: با اتخاذ چند تصمیم مهم از سوی مجلس محترم شورای اسلامی و هیات محترم دولت برای یکپارچه سازی خدمات بهداشتی و ارتقای آن و نیز افزایش میزان مشارکت بخش خصوصی امیدوار هستیم که موفق به ارتقای بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی در کشورمان شویم.

وی با اشاره به اینکه ایران و ترکیه دو کشور دوست، برادر، مسلمان و مقتدر منطقه هستند، گفت: آمد و شدهایی از این دست فرصتهای مناسبی برای تبادل اطلاعات و تجربیات است و ارتباط با ترکیه تنها منحصر به بهداشت و درمان نیست بلکه دو کشور در تمامی حوزه ها فرصتی برای یکدیگر هستند.

هاشمی امروز بعد از دیدار با ' محمد موذن اوغلو' همتای ترک خود از بیمارستان آتاترک در آنکارا و مرکز کنترل پزشک خانواده در این شهر نیز دیدار و شب به تهران بازخواهد گشت.
برچسب ها: ترکیه ، حسن هاشمی
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)