۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۹ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۶۱۱۹۲
انتشار: ۰۰:۰۹ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۳

افشین قطبی جایگزین وینگادامی شود؟

کاشانی در دوره مدیریتش در باشگاه پرسپولیس همواره ثابت کرده که اعتقادی به استفاده از مربیان خارجی ندارد.او هر دوره مدیریتی اش را با اخراج مربیان خارجی پرسپولیس آغاز کرده. چه دنیزلی که در میان هواداران محبوب بود و چه کرانچار که بعدها ثابت کرد لیاقتش بیش از این بوده است.

عصرایران – «حبیب کاشانی در تیم ملی امیدچه کار می کند؟» پاسخ به این سوال ، همه معادلات را در مورد تیم ملی امید را حل خواهدکرد. معادلاتی که این روزها باشایعاتی در مورد برکناری نلو وینگادا همراه شده است.

حبیب کاشانی از خیلی قبل تر همیشه در فدراسیون فوتبال گزینه مدیریت بوده. چه آن زمانی که خودش برای اداره فدراسیون برنامه داشت و چه آن زمانی که با انتخاب کفاشیان پیشنهادهایش را به رییس جدید ارائه کرد . از زمان سرمربیگری افشین قطبی در تیم امید تا حتی سال گذشته بارها نام حبیب کاشانی به عنوان مدیرتیم های ملی ، مدیرتیم امید و مدیراجرایی و .... در فدرساسیون فوتبال شنیده شده.

نزدیکان فدراسیون، دلیل و قدمت این ماجرا را به مشکلات عدیده مالی فدراسیون فوتبال مربوط می دانند.فدراسیون کفاشیان تا زمانی که همه به خاطر دارند مشکلات مالی داشته و این برکسی پنهان نیست اما حبیب کاشانی از دسته مدیرانی است که در عرصه ورزش چهره خوشنامی به نظر می رسد. او تنها قهرمانی پرسپولیس در 10 سال اخیر را در کارنامه اش دارد و همین سبب می شود که مدیری موفق تلقی شود. در کنار موفقیت حبیب کاشانی روابط بسیارخوبی برای تامین هزینه ها دارد. او در دوره حضورش درپرسپولیس اسپانسر هر دوتیم سرخابی را به شهرداری واگذار کرد و مدتی مشکلات مالی دوتیم را برطرف نمود.

حالا به نظر می رسد فدراسیون فوتبال تصمیم دارد کمی از هزینه ها را به سمت مدیری بفرستد که توانایی اش را دارد. حبیب کاشانی شاید همراه خود اسپانسری داشته باشد اما حتما استقلال عمل می خواهد و این را بارها گفته و احتمالا استقلال عملش را روز یک شنبه به نمایش خواهد گذاشت.

او در دوره مدیریتش در باشگاه پرسپولیس همواره ثابت کرده که اعتقادی به استفاده از مربیان خارجی ندارد.او هر دوره مدیریتی اش را با اخراج مربیان خارجی پرسپولیس آغاز کرده. چه دنیزلی که در میان هواداران محبوب بود و چه کرانچار که بعدها ثابت کرد لیاقتش بیش از این بوده است.

بااین همه کاشانی یک بار قطبی و یک بار دیگر دایی را به سرمربیگری پرسپولیس درآورد و حالا کاملا مشخص است که برای سرمربیگری تیم امید برنامه ای مشابه دارد. او هرچند درحال حاضر همه چیز را منوط به جلسه یک شنبه(امروز) صبح در فدراسیون می داند اما ناگفته مشخص است که کاشانی برنامه ای برای معرفی سرمربی جدید دارد.

درمیان گزینه های مطرح شده نام افشین قطبی هم دیده می شود سرمربی ای که پس از اخراج از شیمیزو هنوز در باشگاهی مشغول به کارنشده.مربی ایرانی ای که سابقه کار با کاشانی هم دارد.البته طی چند روزاخیرشایعه بازگشت افشین قطبی به یک تیم لیگ برتری در ایران شنیده شده است.

در این بین تا ساعاتی دیگر حبیب کاشانی تصمیمش را در مورد تیم امید اعلام خواهد کرد. اخبار رسیده حاکی از برکناری وینگادا است اما کسی نمی داند سرمربی آینده تیم امید کیست.

ارسال به دوستان