۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۶۱۹۶۳
انتشار: ۱۰:۲۶ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۳

برف پاییزی همچون زلزله تن مردم اهر را لرزاند!

وی با تاکید بر اینکه بارش سنگین برف خسارات قابل توجهی به درختان میوه باغداران این شهرستان وارد کرده است، اظهار داشت: در جلسه مجلس نیز تذکری به وزیر کشور دادم و از وی خواستم که برای مشاهده شدت خسارت های برف به منطقه بیاید.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارت های بارش شدید برف در این شهرستان، گفت: برف پاییزی همچون زلزله سال۹۱، تن مردم اهر را لرزاند و خسارت های زیادی به آنان وارد کرد.

عباس فلاح در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه برآورد خسارت اولیه ۱۲۰۰ میلیارد ریال است، افزود: برای جبران خسارت برف در شهرستان اهر نیازمند عزم ملی هستیم و انتظار داریم مسئولان همچون زلزله سال ۹۱ که همه ایران در ارسباران جمع شد به کمک مردم منطقه بیایند.

وی با تاکید بر اینکه بارش سنگین برف خسارات قابل توجهی به درختان میوه باغداران این شهرستان وارد کرده است، اظهار داشت: در جلسه مجلس نیز تذکری به وزیر کشور دادم و از وی خواستم که برای مشاهده شدت خسارت های برف به منطقه بیاید.

فلاح با انتقاد از عدم تشکیل ستاد بحران در استان گفت: ۴۸۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی و باغات منطقه خسارت دیده اند و بسیاری از درختان شکسته اند و انتظار داریم تا شاهد کمک مسئولان استانی و کشوری باشیم. وی با تاکید بر اینکه کشاورزان تمام محصولات خود را از دست دادند و متضرر شدند، اذعان داشت: اگر عزم ملی نباشد این بحران و خسارت جبران نمی شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه این اتفاق بازهم دل مردم را لرزاند و خسارتی درحد زلزله به انان تحمیل کرد، گفت: حداقل کاری که می توان برای کشاورزان زحمت کش و روستائیان این منطقه انجام داد این است که برای جبران خسارت ها و تخمین دقیق آنها، اقدامات فوری انجام شود و دولت با جدیت موضوع را پیگیری کند.
برچسب ها: برف پاییزی ، زلزله ، اهر
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود