۱۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۰-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۳۷۴۴
انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۰-۰۸-۱۳۹۳

گفت‌وگوی آمانو و سوزان رایس درباره برنامه هسته‌ای ایران

بنا بر این اطلاعیه، سوزان رایس در این دیدار بر حمایت دولت آمریکا از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای حل تمام موضوعات باقیمانده درباره برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرد.
 مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سوزان رایس، مشاور امنیت ملی آمریکا ضمن دیدار با یکدیگر در کاخ سفید درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، برنادت میهان، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سوزان رایس روز جمعه میزبان یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در کاخ سفید بود. دو طرف در این دیدار درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند.
 
بنا بر این اطلاعیه، سوزان رایس در این دیدار بر حمایت دولت آمریکا از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای حل تمام موضوعات باقیمانده درباره برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرد.
 
آن‌ها هم‌چنین درباره اهداف تعیین شده برای منع اشاعه هسته‌ای، تلاش‌های مشترک درباره امنیت هسته‌ای و حمایت آمریکا از طرح آژانس برای کاربردهای صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای رایزنی کردند.
ارسال به دوستان
نگاهی به بدهی اقتصادهای بزرگ جهان (+ اینفوگرافی) بغداد الیوم: «توافق گروه‌های مقاومت و دولت عراق درخصوص عدم حمله به نیروهای آمریکایی» نامه‌ای از بیروت! زندگی ناممکن شده است!/ یاری خواهی از همه وجدان‌های آزاده حزب‌الله: با موشک «فادی ۱» حیفا را هدف قرار دادیم تاریخچه درب چوبی قدیمی در ایران (+عکس)  نظر سنجی: ۶۱ درصد صهیونیست‌ ها احساس نا امنی می‌کنند  بازدید سرزده وزیر راه از مرکز کنترل فضای کشور و تماس تلفنی او با پزشکیان (فیلم) ادعای تلویزیون اسرائیل: بایدن پیشنهادی را به اسرائیل در ازای حمله نکردن به اهدافی مشخص در ایران ارائه کرده مقامات پاکستان: انفجار نزدیک فرودگاه «جناح» در کراچی ناشی از بمب بود لحظه اصابت موشک‌ های حزب الله به حیفا (فیلم) سازمان هواپیمایی: پروازها به حالت عادی بازگشت حمله هوایی روسیه به تجهیزات نظامی اوکراین در «کورسک» آدم ربایی و قتل گروگان در مازندران بازگشت پروازهای فرودگاه‌‌ امام‌ خمینی (ره) به شرایط عادی منبع اردنی: حریم هوایی‌مان را برای حمله به ایران در اختیار رژیم صهیونیستی نخواهیم گذاشت