۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۳-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۴۱۴۴
انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۳-۰۸-۱۳۹۳

شرط وزارت بهداشت برای واردات دارو

پیرصالحی با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، واردات داروها را به کشور مدیریت می‌کنیم گفت: امیدواریم بتوانیم با مدیریت واردات، سهم بیشتری از بازار شرکت‌های داخلی به دست آوریم.
مدیر کل نظارت بر امور دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو گفت: با مدیریت واردات، سهم بیشتری را به بازار شرکت‌های داخلی اختصاص می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی پیرصالحی گفت: در راستای حمایت از داروهای تولید داخل اقدامات و مصوباتی را داشته‌ایم.

وی گفت: با توجه به وضعیت بازار و اقلام موجود در بازار، عملا واردات داروهای برند ژنریک مشابه تولید داخل را ممنوع کردیم، یعنی سقف پنج درصد کمتر شد و برای برندها نیز حداکثر همان ۱۰ درصد بوده است.

پیرصالحی با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، واردات داروها را به کشور مدیریت می‌کنیم گفت: امیدواریم بتوانیم با مدیریت واردات، سهم بیشتری از بازار شرکت‌های داخلی به دست آوریم.

وی خاطر نشان کرد: داروهایی به کشور وارد می‌شوند که یا مشابه تولید داخل ندارد و یا داروهای بیماران خاص هستند که نیازمند واردات هستیم.
ارسال به دوستان
هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع