۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۵۳۸۵
انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۳

عزیز محمدی :عده‌ای دارند فوتبال را زمین می‌زنند

به نظر من توافقی که میان فدراسیون فوتبال و صدا و سیما انجام گرفت از نظر مبلغ به ضرر فوتبال بود اما اگر لایحه مورد نظر به تصویب برسد برای مجموعه فوتبال خوب خواهد بود.
 رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال گفت: برای تصویب حق پخش تلویزیونی در هیات دولت باید کار کارشناسی دقیقی صورت گیرد.
 
به گزارش  فارس، عزیز محمدی رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه خبرگزاری فارس دیدن کرد.

وی درباره قرارداد حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: به نظر من توافقی که میان فدراسیون فوتبال و صدا و سیما انجام گرفت از نظر مبلغ به ضرر فوتبال بود اما اگر لایحه مورد نظر به تصویب برسد برای مجموعه فوتبال خوب خواهد بود.

رئیس اتحادیه فوتبال عنوان کرد: باید کار کارشناسی دقیق در این باره صورت گیرد و نکات ریز قرارداد صدا و سیما برای پیام‌های بازرگانی لحاظ شود و زمان‌های پیام‌های بازرگانی که در برنامه‌های ورزشی مثل نود، ورزش و مردم و .... لحاظ می‌شود، کاملاً استخراج شود تا فدراسیون در این باره ضرر نکند و با مستندات و اطلاعات دقیق درباره حق پخش تصمیم گیری شود. البته باید مقایسه‌ای هم میان کشورمان با سایر کشورها انجام گیرد تا مشخص شود که آن‌ها چه مبلغی را می‌پردازند.

عزیزمحمدی درباره اتفاقات رخ داده در فوتبال کشورمان و بحث‌های شکایت و شکایت کشی عنوان کرد: واقعاً این رفتارها باعث تاسف است و من جز تاسف خوردن چیزی برای گفتن ندارم. سه چهار سال است که عده‌ای دارند فوتبال را به زمین می‌زنند. این دعواهایی که میان برخی افراد در فوتبال وجود دارد می‌توانست به صورت کدخدا منشی در مکان‌هایی مانند کانون مربیان و پیشکسوتان حل شود اما این اتفاق رخ نداد.
برچسب ها: عزیزمحمدی
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان