۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۵۹۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۵-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۵۹۴۲
انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۵-۰۸-۱۳۹۳

لباسی حساس به دوربین‌های عکاسی

سنسورهایی که در این لباس به کار رفته اند به اسمارت فون ها متصل شده و به محض اینکه شخصی به صورت مخفیانه اقدام به گرفتن عکس کند، جهت عکس را تغییر داده و تصویری که عکاس شاهد آن خواهد بود، تصویری تار و تیره است.

Ying Gao،موفق به ساخت گجت متفاوتی شده که از عکس فراری است و با پوشیدن آن می‌توان از گرفتن تصاویر مخفیانه آگاه شد.

لباسی حساس به دوربین‌های عکاسی

به گزارش خبرگزاری مهر، Ying Gao مخترعی است که توانسته گجت متفاوتی را طراحی کند و صاحب آن با پوشیدن این لباس می تواند از دوربین های عکاسان محفوظ بماند. زندگی خصوصی، رفتار، عادات، گفتار و ... ستاره های سینما، موسیقیدان، سیاستمداران یا اشخاصی که دارای سمت مهمی هستند، از دوربین های عکاسان یا مخاطبان در امان نخواهد بود. در صورتی که ستاره ها حتی به انجام کارهای معمولی و روزمره نیز بپردازند، بازهم در تیر رس دوربین ها قرار می گیرند. بسیاری از این دوربین ها به صورت مخفیانه در لباس مخاطبان یا عکاسان قرار گرفته و به ضبط مکالمات یا رفتارهای ستاره ها می پردازند.

مخترع این لباس هوشمند می گوید:"سنسورهایی که در این لباس به کار رفته اند به اسمارت فون ها متصل شده و به محض اینکه شخصی به صورت مخفیانه اقدام به گرفتن عکس کند، جهت عکس را تغییر داده و تصویری که عکاس شاهد آن خواهد بود، تصویری تار و تیره است."

چندی پیش نیز گجت دیگری اختراع شده بود که به ستاره ها اجازه می داد تا با در دست داشتن این گجت، مسیر تصاویر یا عکس ها را منحرف کند اما شخص بایستی همیشه این گجت را در دست داشته باشد و به دلیل کاربرد سخت این گجت با استقبال مخاطبان مواجه نشد اما پیش بینی می شود این لباس پوشیدنی با استقبال مخاطبان مشهور و به نام برای حفاظت از زندگی شخصی شان مواجه شود.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
0
0
اتفاقا تو همين نمايشگاه مطبوعات با يه بازيگر معروف روبرو شدم و از او خواهش كردم با هم يه عكس بگيريم دوست باموبايل يه عكس گرفت و صداي شاتر دوربين رو هم خودم شنيدم وقتي كه عكس ها رو نگاه كرديم اون عكس پيدا نشد كه نشد اين بحث رو همون روز با دوستم مطرح كردم و گفتم من فكر ميكنم يه وسيله اي داشت كه باعث شد عكس گرفته نشه. خدا ميدانيد ايا حقيقت دارد يا نه يه موضوع قابل بحث است.
hichkas
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
0
0
پس لطفا" بازيگران و خوانندگان معروف هم هنگاميكه در برنامه هاي تلويزيوني حضور دارند و يا در مراسم هايي دعوت شان مي كنند، طوري صحبت نكنند و يا آن چنان خود را بصورت خودنمايي نشان ندهند كه ببينده هاي تلويزيوني و يا ديگر شركت كنندگان در مراسم مورد نظر، به آنان علاقه ي بيشتري نشان بدهند كه اگر در خارج از حيطه كاريشان مردم او را ببينند توقع داشته باشند بار ديگر به او ابراز علاقه كنند.
اتفاقا" اين يك واقعيتي است كه خود هنرمندان باعث گرديده شده اند كه چنين نگاهي در جامعه نسبت به آنان داشته باشند. پس لطفا" چنين توقعي هم از ديگر مردم نداشته باشيد كه با هر حرف شما مردم نيز همان عكس العمل را انجام بدهند. بهتر است پس از معروفيت خود با مردم از همان اول روبرو شدن با آنان در جلوي تلويزيون و يا در مراسم خاصي كه شما را دعوت كرده اند، بدون هيچ منتي و يا توقعي شخصيت واقعي خودتان را بگوئيد تا ديگران نيز بدانند شما هم انسان هستيد و مانند ديگران حريم خصوصي داريد و نياز به آرامش و همچنين با حق استفاده از تفريحات و تعلقات خاطر خود در جامعه خودتان كه در ان زندگي مي كنيد.
وقتي خودتان ارزش خودتان را به گونه ديگر نشان مي دهيد و بر روي خود مانند برندهاي تجاري قيمت مادي مي گذاريد، پس مقصر هم خودتان هستيد كه مردم شما را بعنوان يك كالا ببينند و مانند لوازم لوكسي كه در منازل خود نگه ميدارند با شما نيز عكس و فيلم داشته باشند و به ديگراني مثل خودشان نشان بدهند تا براي هيچ و پوچي فخر كاذب بفروشند. مردم هم مانند شما انسان هستند.
احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟