۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۲۶-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۶۲۶۸
انتشار: ۱۸:۰۱ - ۲۶-۰۸-۱۳۹۳

زیباکلام: مذاکرات هسته‌ای به توافق خواهد رسید

زیباکلام تصریح کرد: عقیده شخصی من این است که بحث انرژی هسته‌ای به لحاظ صرف اقتصادی و توسعه و پیشرفت در حوزه اقتصاد هیچ دستاوردی برای ما نداشته است و تحریم‌ها نیز در این بین، مزید بر علت است.
صادق زیباکلام گفت: پیروزی در مذاکرات هسته‌ای فرصت جهش اقتصادی را برای ایران فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، صادق زیباکلام، استاد دانشگاه ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معتقدم این مذاکرات به توافق خواهد رسید و نتیجه آن نیز به نفع ما خواهد بود، زیرا با توجه به تحریم‌ها شاهد رکود و مشکلات زیادی هستیم که برای کشور ایجاد شده است.

او افزود: عمده نفع پیروزی در جریان مذاکرات برای کشور ما در حوزه اقتصادی خواهد بود.

زیباکلام تصریح کرد: عقیده شخصی من این است که بحث انرژی هسته‌ای به لحاظ صرف اقتصادی و توسعه و پیشرفت در حوزه اقتصاد هیچ دستاوردی برای ما نداشته است و تحریم‌ها نیز در این بین، مزید بر علت است.

استاد تمام دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: اگر این مسایل حل شود راه برای رشد و توسعه اقتصادی هموار خواهد شد، هر چند باید توجه داشت این همه کار نیست، بلکه این توسعه نیازمند برنامه‌ریزی صحیح است.

زیباکلام خاطرنشان کرد: با پیروزی در مذاکرات و فرصتی که برای ایران پیش می‌آید باید با برنامه‌ریزی صحیح و به نحو مطلوب در راستای جهش اقتصادی استفاده کرد.
برچسب ها: زیباکلام ، مذاکرات
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد