۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۶-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۶۲۹۴
انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۶-۰۸-۱۳۹۳

صادقیان و عباس زاده به دربی می رسند

تمرین دوشنبه سرخپوشان بدون حتی یک بازیکن مصدوم انجام شد و تمامی بازیکنان از نظر پزشکی، مشکلی برای تمرین نداشتند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.
کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد صادقیان و عباس‌زاده تست‌ها و مراحل تمرین را به خوبی پشت سر گذاشته‌اند.
به گزارش خبرگزاری مهر، کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیم پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تمرین دوشنبه سرخپوشان بدون حتی یک بازیکن مصدوم انجام شد و تمامی بازیکنان از نظر پزشکی، مشکلی برای تمرین نداشتند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

وی در مورد آخرین وضعیت پیام صادقیان و محمد عباس‌زاده نیز گفت: این دو بازیکن تست‌ها و مراحل تمرین را به خوبی پشت سر گذاشتند و البته اقدامات مراقبتی، هم در مورد آنها و هم در مورد سایر نفرات در دستور کار قرار دارد.
برچسب ها: پیام صادقیان
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود