۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۲-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۷۲۵۷
انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۲-۰۹-۱۳۹۳

آسوشیتدپرس: آغاز گفت‌وگوهای داخلی ۱+۵ برای تمدید مذاکرات

از سوی دیگر خبرها از حضور همه وزرای خارجه هفت کشور حاضر در مذاکرات هسته‌ای وین و برگزاری نشست فردای آنها در آخرین روز ضرب‌الاجل «توافق موقت» حکایت دارد.
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس گزارش داد که دیپلمات‌های ۱+۵ تلاش برای حصول توافق تا ضرب‌الاجل را کنار گذاشته و گفتگوهای داخلی بین خود برای تمدید مذاکرات را آغاز کردند.

به گزارش فارس به نقل از آسوشیتدپرس، دیپلمات‌های 1+5 تلاش برای حصول توافق تا ضرب‌الاجل را کنار گذاشته و گفتگوهای داخلی بین خود را جهت تمدید مذاکرات آغاز کردند.

این خبر در حالی منتشر شده که امروز رسانه‌ها و منابغ غربی خبر از «توافق سیاسی» ایران و شش کشور داده بودند؛ منابع غربی گزارش داده بودند که ایران و گروه 1+5 احتمالا فردا همزمان با ضرب‌الاجل برنامه مشترک اقدام، حصول یک «توافق سیاسی» را اعلام می‌کنند.

از سوی دیگر خبرها از حضور همه وزرای خارجه هفت کشور حاضر در مذاکرات هسته‌ای وین و برگزاری نشست فردای آنها در آخرین روز ضرب‌الاجل «توافق موقت» حکایت دارد.
برچسب ها: مذاکرات ، آسوشیتدپرس
ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک