۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۴-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۷۶۳۹
انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۴-۰۹-۱۳۹۳

زن افغان ۲۵ عضو طالبان را کشت!

یک زن افغان در اقدامی جسورانه به تلافی کشته شدن فرزند نظامی اش به دست طالبان ۲۵ تن از اعضای این گروه را در حمله ای مسلحانه از پای درآورد.

به گزارش ایرنا، یکی از زنان افغان که پسر خود را در لباس افسری پلیس این کشور طی حمله نیروهای طالبان از دست داده بود در کنار عروس بیوه خود سلاح به دست گرفت و به جنگ نیروهای طالبان رفت؛ جنگی ۷ ساعته که به کشته شدن ۲۵ عنصر طالبان منجر شد. این درگیری در یکی از روستاهای ولایت فرح افغانستان رخ داد؛ جایی که فرزند این زن به دست عناصر طالبان کشته شده بود.

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت کشور افغانستان در این باره گفت:خانم رضا گل که گروهی به همین نام تشکیل داده، انقلاب مردمی دیگری در مواجهه با شبه نظامیان طالبان به راه انداخته است.
برچسب ها: طالبان ، زن افغان
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)