۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۹۱۶۰
انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۳

هواپیمای همه کاره+تصاویر

"مُد" دارای یک دوربین و سنسورهای مادون قرمز مثلاً برای نظارت بر زمین‌های کشاورزی و ارزیابی خاک و غیره است.

تاکنون هواپیماهای بدون سرنشین هرکدام برای انجام یک کار خاص ساخته می‌شدند و می‌توانستند تنها یک کار مشخص انجام دهند اما این هواپیمای بدون سرنشین می‌تواند چند کار را هم زمان انجام دهد.

هواپیمای همه کاره+تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین با نام MOD «مُد» ترکیبی از سه ماژول قابل تعویض است و هرکدام برای هدفی مشخص طراحی شده‌اند؛ این پهپاد به منظور راحتی کاربر و برای انجام چند کار همزمان ساخته شده است.

"مُد" دارای یک دوربین و سنسورهای مادون قرمز مثلاً برای نظارت بر زمین‌های کشاورزی و ارزیابی خاک و غیره است.

هواپیمای همه کاره+تصاویر

یکی دیگر از ماژول‌های این هواپیمای بدون سرنشین این است که دارای یک سنسور (رادار مینیاتوری) برای محاسبه فاصله، نقشه برداری یا برای اندازه گیری یک فاجعه طبیعی است؛ ماژول آخر دوربین یا حلقه تثبیت برای بازرسی از خطوط و سازه‌های ساختمانی است.

طراحی این هواپیمای بدون سرنشین توسط Manuel Alberto Duart eSoares انجام شده است؛ در حال حاضر طراح در حال کامل کردن این هواپیمای بدون سرنشین است.

هواپیمای همه کاره+تصاویر

منبع: جام نیوز

ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته