۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۹۲۶۶
انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۳

صدا و سیما: بشار اسد محبوب‌ ترین ریيس کشور عربی

در یک نظرسنجی بشار اسد رئيس جمهور سوریه به عنوان شخصیت سال عربی انتخاب شد.
 شبکه تلویزیونی راشاتودی در یک نظرسنجی اینترنتی بشار اسد رئیس جمهور سوریه را به عنوان شخصیت برتر عربی معرفی کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، بشار اسد با 49/7 درصد برترین شخصیت و «خلیفه حفتر» فرمانده ارتش ملی لیبی با 21 درصد و عبدالفتاح السیسی رئيس جمهور مصر با 17 درصد به ترتیب در مقام‌های دوم و سوم شخصیت‌های برتر عربی در سال 2014 قرار گرفتند.

محمود عباس رئيس تشکیلات خودگردان فلسطین در این نظرسنجی کمترین آرا را به خود اختصاص داد.

در همین حال روزنامه السفیر چاپ لبنان با اشاره به تحولات میدانی و سیاسی سوریه نوشت، اوضاع سوریه به نفع بشار اسد تمام شده است و نظام بشار اسد دیگر در دایره تهدید قرار ندارد. این روزنامه افزود، مخالفان مسلح سوری قادر نیستند در جبهه‌های مختلف پیشروی کنند و با مقاومت نیروهای ارتش رو‌به‌رو می‌شوند و ارتش تنها قدرتی است که می‌تواند با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مقابله کند. السفیر تاکید کرد: ائتلاف ضد داعش هم تاکنون نتوانسته تروریست‌های داعش را از میان ببرد و تمام تحولات میدانی به نفع نظام بشار اسد تحقق یافته است.

ارسال به دوستان
حادثه معدن طبس/ پزشکی قانونی: هویت ۲ نفر به دلیل سوختگی نامعلوم است رقابت ستاره‌ها بر روی آب؛ قایق‌های لوکس ورزشکاران مشهور حضور در یکی از هنرستان‌های تهران ؛ اقدام جالب وزیر ارشاد در روز اول مهر هلال احمر: ۱۷ کارگر معدن همچنان محبوس هستند اجساد متوفیان حادثه معدن طبس به زادگاه‌شان منتقل می‌شود هشدار جدی گاریدو؛ افشای ترکیب پرسپولیس خط قرمز سرمربی تهران تا سه‌شنبه گرم؛ آخر هفته کاهش دما دارد سقوط آزاد حسینی؛ کابوس آبی‌ها در دروازه راه حلی برای والدین ؛ اگر فرزند شما هم از مدرسه فراری است تمامیت‌خواهی نکونام؛ استقلال را به ورطه بحران کشاند بازنده این قصه جنایی - معمایی کیست؟ رئیس کل بانک مرکزی: رمزارز و هوش مصنوعی در دستور کار بانک مرکزی است فرزند رئیس جمهور سفرش به نیویورک را تکذیب کرد حادثه تلخ در اولین روز مدرسه / ریزش سقف کلاس در ارومیه / مصدومیت 2 دانش‌آموز لیونل مسی به دنیای سینما قدم گذاشت؛ راه‌اندازی کمپانی تولید فیلم