۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۱-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۷۰۷۲۰
انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۱-۰۹-۱۳۹۳

لپ تاپی که اثر انگشت شما را می شناسد

در ابداع جدید کمپانی Synaptics ، حسگر اثر انگشت مانند حسگر آیفون 5S شده و فناوری آن روی موسوم به «سکیورپد»/SecurePad بالای پد در قسمت چپ تعریف‌شده است.
 تسنیم نوشت:

سالهاست لپ‌تاپ‌ها به فاکتور اثر انگشت برای ورود به سیستم مجهز شده‌اند اما با ورود فناوری اثر انگشت اپل در آیفون، حسگر اثر انگشت بیشتر موردتوجه قرارگرفته و اینک قرار است اثر انگشت روی لپ‌تاپ شبیه محصولات اپل شود.

در ابداع جدید کمپانی Synaptics ، حسگر اثر انگشت مانند حسگر آیفون 5S شده و فناوری آن روی موسوم به «سکیورپد»/SecurePad بالای پد در قسمت چپ تعریف‌شده است.

درواقع تاچ‌پد لپ‌تاپ‌ها زین پس، همراه با اثر انگشت خواهند بود و برخلاف فناوری موجود که کاربر باید انگشت‌های خود را کاملاً روی سطح خوانشی موردنظر قرار دهد، به صورت لمسی خازنی تعریف‌شده است و مانند آنچه در آی پد مینی 3 اپل وجود دارد به درخواست کاربر پاسخ می‌دهد.


کمپانی Synaptics که عضو شناسایی هویت آنلاین سریع‌السیر/ FIDO است و با کمپانی های بزرگ آی تی و نیز مؤسسات مالی-اعتباری روابط خوبی دارد، استاندارد جدید 1.0 هویت‌یابی بر اساس اثرانگشت را عرضه کرد تا برای پرداخت‌های آنلاین و ... مورداستفاده قرار گیرد. این فناوری در نمایشگاه CES لاس‌وگاس 2015 موردبحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
برچسب ها: لپ‌تاپ‌
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی