۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۳-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۷۱۰۲۶
انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۳-۰۹-۱۳۹۳

رمضانی: به غیر از قلعه‌نویی هیچکس حال مرا نپرسید

هافبک تیم فوتبال استقلال از مسئولان تیمش به دلیل بی‌اعتنایی به وی ابراز ناراحتی کرد.
 هافبک تیم فوتبال استقلال از مسئولان تیمش به دلیل بی‌اعتنایی به وی ابراز ناراحتی کرد.

علیرضا رمضانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت مصدومیت خود و زمان جراحی زانویش گفت: طبق دستور پزشکان کمی زانوی پایم ضعیف شده و باید تقویت شود. هنوز مشخص نیست که چه زمانی باید پایم را جراحی کنم.
وی با بیان اینکه زمان جراحی‌اش مشخص نیست و بلاتکلیف است، گفت: باشگاه استقلال باید هزینه‌های جراحی مرا بپردازد اما هیچکس از مسئولان این باشگاه و اعضای تیم به غیر از امیر قلعه‌نویی جویای احوال من نشدند. این مسئله برای من ناراحت‌کننده است که استقلالی‌ها حال بازیکن تیم‌شان را هم نمی‌پرسند.
هافبک تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: به احتمال زیاد در اواخر خرداد سال آینده می‌توانم پا به توپ شوم.
برچسب ها: رمضانی
ارسال به دوستان
زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند