۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۲۶-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۷۱۵۶۶
انتشار: ۱۶:۱۴ - ۲۶-۰۹-۱۳۹۳

پایان هفته قرمز بورس تهران

در مجموع در بازار منفی امروز بیش از 616 میلیون سهم به ارزش 187 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به 314 هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص بورس تهران امروز هم به روند ریزشی خود ادامه داد و با افت بیش از 100 واحدی به هفته قرمز خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، بورس اوراق بهادار تهران که روند ریزشی خود را از ابتدای هفته تشدید کرده و با رکود دست و پنجه نرم می کند، با کاهش بیشتر قیمت ها زیان سهامداران خود را افزایش داد.

به طوری که ادامه روند نزولی بورس و ریزش قیمت سهام شرکت‌ها موجب شد تا دماسنج بازار سرمایه در معاملات امروز 113 واحد افت کرده و به کانال 69 هزار و 494 واحد برسد.ابهامات سیاسی و اقتصادی در کنار تداوم ریزش نفت موجب این ریزش شده و تا زمانیکه خبر مثبتی از وضعیت سیاسی و اقتصادی منتشر نشود روند فعلی ادامه دار خواهد بود.

بر این اساس در بازار امروز اکثر شرکت‌ها با افت قیمت مواجه شده و شرکت‌های ایران خودرو، چادرملو، بانک اقتصاد نوین، ارتباطات سیار و تاپیکو بیشترین تاثیر را در افت بورس گذاشتند، در مقابل بانک ملت، غدیر و بانک صادرات مانع از افت بیشتر شاخص شدند.

در بازار امروز همانند روز های گذشته ایران ترانسفو به صدر جدول برترین تقاضای خرید رفت و بیمه آسیا و البرز دارو نیز از بیشترین تقاضا برخوردار شد، در مقابل سرمایه گذاری ساختمان ایران، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و گل گهر از بیشترین تقاضای فروش برخوردار شدند.

در مجموع در بازار منفی امروز بیش از 616 میلیون سهم به ارزش 187 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به 314 هزار میلیارد تومان رسید.
برچسب ها: بورس ، سهامداران
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)