۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۹-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۷۲۰۰۰
انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۹-۰۹-۱۳۹۳

سفر هیات پارلمانی ایران به ژاپن

هیات پارلمانی کشورمان در این سفر ضمن بازدید از پارلمان و نمایشگاه قانون اساسی ژاپن، با مسوولان سازمان فنی و حرفه ای این کشور دیدار و پیرامون نحوه عملکرد بنگاه های کاریابی وآموزش گفت وگو کرد.
هیاتی از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منظور تبادل تجربیات و اطلاعات درباره موضوعات اجتماعی به ژاپن سفر کرد.

به گزارش خانه ملت، هیات اعزامی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منظور تبادل تجربیات و اطلاعات درباره حوزه اجتماعی روز پنج شنبه وارد کشور ژاپن شد.

هیات پارلمانی کشورمان در این سفر ضمن بازدید از پارلمان و نمایشگاه قانون اساسی ژاپن، با مسوولان سازمان فنی و حرفه ای این کشور دیدار و پیرامون نحوه عملکرد بنگاه های کاریابی وآموزش گفت وگو کرد.

در این دیدار «ایرج عبدی» نماینده مردم خرم آباد و رییس هیات اعزامی علاوه بر تشریح وظایف کمیسیون اجتماعی، در مورد پیشرفت های کشورمان پیرامون آموزش های فنی و حرفه ای، نیازسنجی و تربیت نیروی کار و همچنین کار و روابط کاری مطالبی را مطرح کرد.

هیات ایرانی همچنین از مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی سازه های شهری که در مورد بحران ها و بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و آب برگزار شده بود، بازدید و با مسوولین این مرکز در مورد فعالیت ها و نحوه عملکرد آن گفت وگو کرد.

همچنین در این دیدار،«مهدی عیسی زاده» نماینده مردم میاندوآب در مورد اقدامات این مرکز پیرامون راهکارهای نجات دریاچه ارومیه و نحوه تعامل و همکاری های علمی و پژوهش مطالبی بیان کرد.
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم