۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۹-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۵۴۴۴
انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۹-۱۰-۱۳۹۳

صدور دستور قضایی برای فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی موبایلی

در پی اتمام مهلت دادستان کشور به وزارت ارتباطات مبنی بر ساماندهی شبکه‌های اجتماعی موبایلی، دستور قضایی برای فیلترینگ این شبکه‌ها به دستگاه مجری صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حدود ۳ ماه پیش دادستان کل کشور در نامه ای به وزارت ارتباطات خواستار ساماندهی استفاده از نرم‌افزارهای موبایلی و شبکه های اجتماعی شد و به این وزارتخانه یک ماه مهلت داده شد که این دستور را اجرایی کند.

هم‌اکنون شنیده‌ها حاکی از آن است که به دلیل عدم ساماندهی این شبکه های اجتماعی روز گذشته مقام قضایی دستور فیلترینگ سه شبکه اجتماعی موبایل را به وزارت ارتباطات به عنوان مجری صادر کرده است.

از روز گذشته، برخی اخبار از فیلتر شدن شبکه های اجتماعی لاین، تانگو و واتس اپ حکایت داشت، اما تاکنون این شبکه ها فیلتر نشده است.

برچسب ها: موبایل ، فیلترینگ
ارسال به دوستان
استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد رسانه انگلیسی: واشنگتن و لندن به دنبال ارائه مجوز حمله به خاک روسیه هستند ویروس آنفولانزا در اردوی تیم ملی فوتسال شعار هواداران نساجی علیه نکونام در ورزشگاه وطنی فراجا: اعضای یک گروهک تروریستی شب گذشته قصد ورود به کشور را داشتند