۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۶۱۰۳
انتشار: ۲۰:۲۹ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۳

قطري‌هاي بي‌روحيه وارد سيدني شدند

حريف تيم ملي فوتبال ايران در دور دوم مرحله گروهي جام ملت‌هاي آسيا بدون روحيه وارد سيدني شد.

حريف تيم ملي فوتبال ايران در دور دوم مرحله گروهي جام ملت‌هاي آسيا بدون روحيه وارد سيدني شد.

تیم ملی قطر پس از شکست 4 بر یک مقابل امارات در دور اول مرحله گروهی که در کانبرا برگزار شد عصر امروز از طریق فرودگاه سیدنی برای دیدار دوم خود وارد این شهر شد.

به گزارش فارس، قطری‌ها با شکست پرگلی که مقابل امارات به دست آوردند روحیه خوبی ندارند و برای بازگشت به مسابقات و جبران شکست اول خود رو در روی ایران قرار خواهند گرفت. این در حالی است که ایران با پیروزی خوبی که مقابل بحرین به دست آورد روحیه مضاعفی دارد و قصد دارد تا در دومین دیدار خود نیز به برتری برسد تا صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کند اما قطری‌ها برای جلوگیری از حذف زود‌هنگام خود پا به میدان خواهند گذاشت.

دیدار دو تیم ایران و قطر در دور دوم مرحله گروهی از ساعت 12.30 به وقت تهران در روز پنجشنبه 25 دی‌ماه آغاز خواهد شد. در گروه سوم امارات با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده اول قرار دارد و ایران نیز با این امتیاز و تفاضل گل پایین‌تر در رده دوم قرار گرفته است.
برچسب ها: تیم ملی قطر
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است