۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۲۷-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۷۰۲۳
انتشار: ۲۳:۵۰ - ۲۷-۱۰-۱۳۹۳

ميناوند: نکونام رهبر تيم ماست

مهرداد ميناوند ملي‌پوش سابق فوتبال ايران که در دو جام ملت هاي 1996 و 2000 به عنوان دفاع چپ به ميدان رفته است، از روند تيم‌ملي در مسابقات تعريف مي‌ کند.

مهرداد ميناوند ملي‌پوش سابق فوتبال ايران که در دو جام ملت هاي 1996 و 2000 به عنوان دفاع چپ به ميدان رفته است، از روند تيم‌ملي در مسابقات تعريف مي‌ کند.

 به گزارش "ورزش سه"، میناوند از کارشناسان فوتبال و اهالی این رشته ورزشی انتظار دارد فعلا نگاه خود را متوجه بازی امارات کنند که مسابقه سرگروهی ماست.

با حدس و گمان تمرکز تیم را بهم نریزیم
به عقیده من در شرایط کنونی نباید با حدس و گمان هایی از این قبیل که در مرحله بعدی به چه تیمی برخورد می‌ کنیم، تمرکز تیم را به هم بزنیم. در این روزها هر چقدر از لحاظ روحی روانی دو تیم کار کنیم تاثیری مستقیم روی بازی های خوب تیم‌ملی خواهد داشت.

تجربه حضور در جام‌جهانی به کارمان آمد
تجربه بازی های جام‌جهانی بسیار به نفع ما شده است. کما اینکه می‌ بینیم تیم‌ملی ایران به حرفه ای ترین شکل در سطح تیم های آسیایی کار دفاع و ضدحمله را انجام می‌ دهد و بعد از گلی که به ثمر می‌ رسانند اصلا به دفاع مطلق فکر نمی‌ کنند و تازه بازی روان و خوبی نیز ارائه می‌ دهند. به هرحال بازی با تیم های همچون آرژانتین و نیجریه به لحاظ تجربه ما را بالاتر از تیم های آسیایی نشان داده هر چند که در انجام بازی های تدارکاتی ناموفق بودیم.

کی‌روش باعث آشتی مردم با فوتبال شده است
ما شاید بتوانیم بگوییم مثلا در ورزش کشتی آنقدر صاحب سبک هستیم که می‌ توانیم به کشورهای دیگر مربی صادر کنیم اما با احترام به تمام مربیان فوتبال ایران، در ورزش فوتبال هرگز نمی‌ توانیم همچنین ادعایی داشته باشیم. کمااینکه می‌ بینیم در لیگ‌برترمان یک مربی در یک فصل سرمربی سه تیم مختلف می‌ شود و این از فقر ما در این زمینه خبر می‌دهد. در این شرایط ما باید یک مربی بزرگ برای فوتبالمان بیاوریم و من فکر می‌ کنم آقای کی‌روش یکی از همان مربیان بزرگی است که باید به فوتبال ما می‌ آمد، ایشان موفق شده با همین تیم‌ملی و این تدارکات ضعیف مردم را با فوتبال آشتی دهد. شاید اشتباهاتی هم داشته باشد که قطعا دارد اما باید به کار خود بپردازد تا بتواند سیستم هایش را به خوبی در تیم جا بندازد. همانطور که الان می‌ بینیم سیستم دفاعی مان نسبت به قبل تغییرات عمده ای داشته است. من برای همه منتقدین ایشان ارزش قائلم اما انتقاد باید مثمرثمر باشد نه مغرضانه.

نکونام رهبر تیم‌ملی است
به نظرم همه بازیکنان به خوبی از پس وظایفشان برمی آیند، در خط دفاعی هافبک، فورواردها و حتی دروازه‌بان ما دقیقا طبق وظایفی که بهشان محول شده عمل می‌ کنند. جواد نکونام نیز در مرکز میدان به خوبی آرامش را به تیم تزریق می‌ کند و انصافا یک رهبر واقعی در تیم‌ملی فوتبال ایران است.

برچسب ها: مهرداد میناوند
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان