۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۷۲۲۷
انتشار: ۲۰:۴۸ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۳

المیادین: پسر عماد مغنیه به شهادت رسید

همچنین دقایقی قبل شبکه تلویزیونی المیادین لبنان خبر داد که جهاد مغنیه پسر عماد مغنیه فرمانده سرشناس سابق حزب الله در این حمله هوایی به شهادت رسیده است.
منابع رسانه‌ای مدعی شده‌اند که در حمله ساعتی قبل صهیونیست‌ها پسر عماد مغنیه و 6 نیروی ایرانی به شهادت رسیده‌اند.

 به گزارش فارس، رویترز مدعی شد که در حمله بالگردهای صهیونیست به «القنیطره» 6  نیروی ایرانی نیز شهید شده‌اند.

همچنین پایگاه خبری النهار نزدیک به 14 مارس هم ادعا کرده که در این حمله هوایی پسر کوچک عماد مغنیه نیز به شهادت رسیده است.

همچنین دقایقی قبل شبکه تلویزیونی المیادین لبنان خبر داد که جهاد مغنیه پسر عماد مغنیه فرمانده سرشناس سابق حزب الله در این حمله هوایی به شهادت رسیده است.

این خبر تاکنون توسط منابع رسمی تائید نشده و خبرگزاری فارس نمی‌تواند مستقلاً این خبر را تائید کند.

ساعتی پیش، منابع رسانه‌ای لبنان از جمله تلویزیون الجدید و وبگاه خبری «الحدث نیوز» مدعی شدند که در جریان این حمله هوایی یک کاروان حزب الله هدف قرار گرفته و یکی از رزمندگان مقاومت به نام «محمد عیسی» به شهادت رسید.

شبکه خبری «المیادین» بعد از ظهر امروز به نقل از یک منبع «ویژه» اعلام کرد که یک بالگرد اسرائیلی، روز یکشنبه، دو موشک به نقطه‌ای در جنوب سوریه شلیک کرد. این بالگردرژیم صهیونیستی نقطه‌ای در شهرک «مزرعة الامل» در منطقه قنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار داد.
برچسب ها: عماد مغنیه ، حزب الله
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان